Especially for my dear student



This video is especially made for my student at SR Al-Masriyah :)....about 2 weeks with them is an unforgettable and amazing experience...i would like to thanks to my fren Nor Syuhada who was a person that give me this experience and also Miss Diana Luciana coz let me feel this wonderful moment..this song "Kenangan Terindah" i dedicate to all my student at Citaku Camp..Thank you guys!!

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
15 Responses
  1. tikah ja kata page cikgu cantik...saya kata page cikgu lawa...

  2. hai kak..video dan page kak betul-betul bagus berbanding kami la.....

  3. hari ini saya mintak maaf kepada cikgu iejam dan cikgu ida dan saya mintak maaf sekali lagi saya harap cikgu maafkan.........

  4. sabahi...sy maafkan...tima kasih ye dtg klas sy...sy syg kamu semua...

  5. askm..........kak iejam .kak iejam punya blog lawa gile macam cukgu la tapi cikgu lain sikit cikgu comel ok bye2

  6. hari ini saya meminta maaf kakejam jangamarah

  7. INSYAALLAH saya cuba....terima kasih kerana kakak mengajar saya....

  8. kak iejam saya minta maaf kerana saya x dpt dtg hari pada hari last skali. drpd azri bye2

  9. kak ejam x main dh ke citaku labs

  10. kak iejam bleh x bgi sya email kak ida..........

  11. kak iejam tolong bagi tau kak ida klu dah pandai masak 2 jgn lupa kirim masakan yg kak ida buat 2 and jgn lupa kirim melalui pos laju....k ..bye..bye

  12. hai kak ijam,kak ijam apa khabar, kami di sini rindukan kak ijam ,saya harap kak ijam datang datang lagi ke sekolah masriyah wassalam.

  13. kak ajam dh pandai dh bubuh lagu dkt blogger